+48 538 343 948

Wola Żyrakowska 20a

Wola Żyrakowska 20a

apidae.info@gmail.com

Regulamin sklepu

Polityka prywatności

Dostawa

Zwroty i wymiana

Regulamin

 §1. Postanowienia ogólne

 

1. Sklep internetowy (dalej: Sklep) prowadzony jest przez Apidae, z siedzibą w Wola Żyrakowska, NIP:8722283454.

 

2. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zawierania i realizacji umów sprzedaży z Klientami, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

 

3. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie wpłyną na umowy zawarte przed ich wprowadzeniem. Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna na stronie internetowej Sklepu.

 

4. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w cenach towarów, przeprowadzania akcji promocyjnych oraz ich wycofywania.

 

4.1 Klientowi nie przysługuje rekompensata w  sytuacji gdy po zakupie doszło do obniżenia ceny lub ustanowienia ceny promocyjnej.

 

§2. Warunki korzystania ze Sklepu

 

1. Sklep umożliwia korzystanie z niego przez osoby pełnoletnie oraz osoby niepełnoletnie, ale posiadające zgodę rodziców lub opiekunów prawnych.

 

2. Korzystanie ze Sklepu wymaga dostępu do urządzenia z dostępem do internetu oraz przeglądarki internetowej, która umożliwia przeglądanie stron WWW.

 

3. Klienci Sklepu mają obowiązek korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami.

 

4. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeśli jego realizacja byłaby sprzeczna z przepisami prawa.

 

§3. Składanie zamówień

 

1. Składanie zamówień w Sklepie odbywa się za pomocą formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu.

 

2. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia go przez Klienta i otrzymania przez Sklep. Tryb i sposób realizacji zamówień został opisany w  §5 Realizacja zamówień

 

3. Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia i jego realizację za pomocą wiadomości e-mail.

 

4. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia, Sklep informuje Klienta o tym fakcie oraz proponuje alternatywne rozwiązania na adres email podany w trakcie składania zamówienia.

4.1 Klient ma obowiązek poinformować o zaakceptowaniu lub odrzuceniu  propozycji w ciągu trzech dniu od jej przedstawienia. W przypadku braku odpowiedzi w powyższym terminie uważa się, iż została ona zaakceptowana.

 

§4. Płatności

 

1.Płatności elektroniczne

 

1.1 Klienci dokonujący płatności za zamówione towary za pomocą płatności elektronicznych mogą skorzystać z dostępnych w Sklepie systemów Płatniczych.

 

1.2 Płatność powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od momentu potwierdzenia zamówienia.

 

1.3 Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z opóźnienia w dokonaniu płatności.

 

2.Płatności za pobraniem

 

2.1 Klienci dokonujący płatności za zamówione towary za pobraniem zobowiązani są do dokonania płatności w momencie odbioru przesyłki.

 

2.2 W przypadku rezygnacji z odbioru przesyłki, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z nieudaną próbą dostarczenia przesyłki oraz kosztem jej zwrotu do nadawcy.

 

2.3 Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia za pobraniem, w sytuacji gdy istniej wysokie prawdopodobieństwo nieodebrania przesyłki przez odbiorcę.

 

3. Zwroty i reklamacje

 

3.1 W przypadku zwrotu towarów Klientowi zwracane są koszty towaru oraz wysyłki, o ile zostały one dokonane przez Klienta.

 

3.2 W przypadku reklamacji Sklep zwraca koszty płatności, jeśli reklamacja jest uznana za uzasadnioną.

 

3.3 Sklep dokonuje zwrotu kosztów płatności na rachunek bankowy lub konto elektroniczne, z którego dokonano płatności.

 

§5. Realizacja zamówień

 

 

5.1 Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji w chwili zaksięgowania na koncie sprzedającego wpłaty od kupującego lub po wybraniu opcji dostawy za pobraniem.

5.2 Zamówienia są wysyłane w ciągu pięciu dni roboczych od przyjęcia zamówienia do realizacji.

5.3 Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z opóźnienia w dokonaniu płatności.

5.4 Dostawy są realizowane przez podmioty świadczące komercyjną działalność kurierską oraz pocztową.

5.5 Klient może osobiście odebrać zamówienie w siedzibie przedsiębiorstwa po wcześniejszym ustaleniu terminu ze sprzedającym.

 

§6. Reklamacje i zwroty

 

6.1 Klient ma 14 dni na poinformowanie sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Po przekazaniu informacji o odstąpieniu od umowy ma 14 dni na odesłanie produktu. Informację która zawiera numer zamówienia, nazwę produktu który podlega zwrotowi oraz numer rachunku bankowego należy przesłać na adres poczty elektronicznej apidae.info@gmail.com

6.1.1 W przypadku zakupu produktu będącego zestawem odstąpienie od umowy dotyczy całego zestawu. Nie możliwy jest zwrot poszczególnych elementów zestawu.

6.2 Sklep dokonuje zwrotu środków na konto bankowe wskazane przez klienta lub środek płatniczy z którego dokonano płatności.

6.3 Klient zobowiązany jest do zwrotu na własny koszt na adres Apidae Wola Żyrakowska 20a, 39-204 Żyraków

6.4 Zwroty lub reklamacje towarów z powodu wad fabrycznych lub innych niezgodności przedmiotu z umową realizowane będą bez dodatkowych obciążeń dla klienta.    

6.5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

6.6 Zwrot środków po odstąpieniu przez kupującego od umowy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu odstąpienia od umowy.

6.7 W przypadku uznania reklamacji za zasadną sklep zwraca nabywcy środki w całości lub w stosunku proporcjonalnym do wad lub uszkodzeń produktu.

6.7 W przypadku uszkodzenia przesyłki przez operatora pocztowego nabywca ma obowiązek sporządzić protokół szkody i przesłać go w wersji elektronicznej sklepowi na adres apidae.info@gmail.com.


§7. Wyłącznie odpowiedzialność Sklepu

 

1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego użytkowania zamówionych towarów.


2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z opóźnienia w dostawie towarów wynikające z przyczyn niezależnych od Sklepu.


3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niedostarczenia towarów z powodu błędów wskazanych przez Klienta w formularzu zamówienia.


§8. Ochrona danych osobowych

 

1. Sklep gwarantuje ochronę danych osobowych Klientów zgodnie z przepisami prawa.


2. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sklep w celu realizacji zamówień i przekazaniu danych podmiotom trzecim w celu zapewnienia realizacji dostawy przez wyspecjalizowane podmioty oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził na to zgodę.

3. Administratorem danych osobowych jest Apidae Mateusz Dygdoń, Wola Żyrkowska 20a, 39-204 Żyraków, NIP: 8722283454

4. Adresem korespondencyjnym jest: Apidae Mateusz Dygdoń, Wola Żyrkowska 20a, 39-204 Żyraków adresem poczty elektronicznej jest apdae.info@gmail.com

5. Klient może w każdej chwili zażądać usunięcia swoich danych osobowych.


§9. Prawo właściwe i jurysdykcja

 

1. Do umów zawartych z Klientami przez Sklep zastosowanie ma polskie prawo.


2. W przypadku sporów wynikających z umowy między Sklepem a Klientem, właściwy jest sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby sklepu.

 

§10. Kontakt z Sklepem

 

1. Klienci mogą skontaktować się ze Sklepem za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu lub za pomocą adresu e-mail: apidae.info@gmail.com